Sned i munnen,

jag kom hem från tandläkaren halv tio,bedövad på ena sidan så läppen hängde och fladdrade. Kaffesugen var jag men skulle ju vänta ett tag med att äta och dricka. Så under tiden har jag dammsugit och torkat golven.Behövdes verkligen efter gårdagens springande ut och in i regnvädret.

Äntligen klar så satte jag på kaffe och gjorde mig en latte såklart,men det går fortfarande inte riktigt bra att sätta läppen mot kanten, så det blir ett glapprum.Tur ingen ser mig slafsa på.
Gott smaka det i alla fall.
Idag hoppas jag på uppehåll. Det behöver snyggas till ute på altan och gräset är jättelångt, så gubben hade tänkt klippa på eftermiddan.
Annars hade jag tänkt mig en lugn fredag.
Hur har ni det då?
Kanske titta in en sväng hos er.......

friday is here butterflies

Kommentarer
Postat av: Sita

Hejsan Mita. Frågar man inte får man inga svar. Jag ska till VC. Tog en sem dag. Klipper mej måndag. Kram

2010-08-27 @ 12:18:28
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Postat av: Janne

Ja jag har ont i tandköttet runt en tand längst bak ingen visdomstand för den är ute men den före. Jag har fått åka flera gånger och dom har gjort rent mellan tanden och tandköttet. Hoppas det ger sig för jag har borstat och fejat där. Annars blir det väl besök till Tandläkaren. Neheheee ! Alla frågar vart vi ska åka men då är det inte kul att lägga opp foton på bloggen om alla vet vart vi ska. Jag kan ge en ledtråd: Höga berg o djupa dalar det är där man med ä och o Talar. He He He ! Nu fick du och Peppe något att bita i. Kram !

2010-08-27 @ 12:38:42
URL: http://jannesblog.wordpress.com/
Postat av: Roggan

Igår hade vi sol. Vet inte om jag vågar skriva vad vi har idag. Tre bokstäver och slutar ..L Kramiz

Postat av: Janne

Ja jag har ont i tandköttet runt en tand längst bak ingen visdomstand för den är ute men den före. Jag har fått åka flera gånger och dom har gjort rent mellan tanden och tandköttet. Hoppas det ger sig för jag har borstat och fejat där. Annars blir det väl besök till Tandläkaren. Neheheee ! Alla frågar vart vi ska åka men då är det inte kul att lägga opp foton på bloggen om alla vet vart vi ska. Jag kan ge en ledtråd: Höga berg o djupa dalar det är där man med ä och o Talar. He He He ! Nu fick du och Peppe något att bita i. Kram !

2010-08-27 @ 12:40:02
URL: http://jannesblog.wordpress.com/
Postat av: Yvonne

Det hade varit kul att se dej...Visst satt man med hjärtat i halsgropen och man höll sig hårt i handtagen.Vår äldste kör nu storlastbil och grävskopa.Idag har vi varit och slängt en massa på tippen.Och nu ska vi vila en stund.Om det blir uppehåll ska jag klippa gräsmattan.Kram!

2010-08-27 @ 12:59:36
URL: http://metrobloggen.se/skaningen
Postat av: Pem

Nä du, de e inte lätt å äta eller dricka med en bedövad munhalva.......de känns ju så himla konstigt när man e bedövad tycker jag. Tycker inte om de alls, sist hos tandläkaren så plockade dom bort en gammal lagning å la i en ny, men jag valde utan bedövning, inte för att jag har ont av sprutor eller så utan just för de att jag inte tycker om känslan av bedövningen.

Men de e ju tur att den går över snabbt!

2010-08-27 @ 17:00:57
URL: http://pem26.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0