Vad har jag gjort idag då?

Jag tog en dag bloggledigt. Det blev bara så förresten. Efter Peppe rundan så var det sjukgympa,och sen var jag bjuden på fika. När jag kom hem sen så blev det kakbak. Ja först ut med Peppe på en kiss runda. Det var ett tag sen jag bakade kakor.Man blir lite ringrostig.


Det blev Finska pinnar och sen ett recept jag hittat på nån blogg. Nu kommer jag inte ihåg var,men det gör säkert nån annan. För det är fler som har bakat dom här Mjölkchoklad snitten.Supergoda är dom. Jag har provsmakat.
Plockade fram lite mer tomtar gjorde jag, dom här två får stå på verandan.

På verandan är det så vackert på fönstren av rimfrosten,

Ute i trädgården sitter den här lille krabaten och kalasar på nedfallna äpplen i snön. Min käre koltrast vän,som drillar så underbart när våren börjar anas.

Nu ska jag snart slå mig ner i soffan och kolla Bonde söker fru, sen blir det Maria Wern.  Jag ska gå min bloggrunda som jag inte hunnit gjort idag,
Seee ya......

Kommentarer
Postat av: carina

Ha nu en fortsatt trevlig kväll :)

Kramar

2010-12-08 @ 19:29:05
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Roggan

Här är en som aldrig bakar kakor, men det har ju sina randiga skäl. Kramiz

Postat av: Sita

Hejsan. Om jag o Love ska träffas den 20 lr 21 kan du komma med då. Kram

2010-12-08 @ 20:37:07
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Postat av: ansepanse

du har bakat och stått i :) vilka fina vinterbilder

kramar

2010-12-08 @ 21:32:46
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0