Sol,sol,sol....

en frostig morgon med strålande sol. Tänk vad det kan ändra sig. Fortfarande ligger det snökluttar kvar från förra veckans snöfall. Idag känns det bättre att ge sig ut. Fast jag känner mig fortfarande väldigt seg i kroppen. Envisa förkylning.
Låter klokt av er som skriver att ni skippar julklappshysterin till varandra och ger barnen. Jag tycker det är i princip att bara byta pengar med varandra. Men såklart, alla har ju olika traditioner. Förr så jagade man julklappar som en tok.Så skönt att slippa det och få njuta av skön samvaro och god mat utan stress innan.
Jag dyker väl upp som vanligt till fikat får vi hoppas,
Haaa de......

Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images

Kommentarer
Postat av: carina

Va!! har du sol.Här är det lite grått och trist :(

Ha en härlig morgonpromenad med vovven :)

Kramar till dig!

2010-11-16 @ 08:52:43
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Janne

Morron! Vilka fina bilder på Peppe du tagit. Mycket bra ljus och skärpa och man ser ju totalt hur han ser ut den lilla bushunden. LER! Här skiner solen på gran och talltoppar och det är en klarblå himmel. Ska försöka att gå en liten promenad senare. Kramiz !

2010-11-16 @ 09:57:52
URL: http://gummitummen.blogspot.com/
Postat av: Sussi

Jag och sambon brukar köpa julklappar till varandra som vi öppnar till frukosten innan vi drar iväg för att fira med släkten. Men i år (bl a för att jag har det betydligt dåligare ställt) har vi beslutat oss för att vi köper en bra och lite dyrare vattenkokare och går ut och äter nåt istället. För det är lite som du säger. Annars byter man bara pengar med varandra. Middag ute blir ju mycket trevligare :)



Kramisar

2010-11-16 @ 10:29:09
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Roggan

Håller med dig att det kan bli hysteri inför julen. Som sagt bara klappar till barnen. Kramiz

Postat av: Yvonne

Julen är köpmännens högtid!!Jag har späckat pogram idag med.

Kram!

2010-11-16 @ 12:28:49
URL: http://metrobloggen.se/skaningen

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0