Den som väntar på nåt gott...

jag väntar och hoppas att solen ska bryta igenom det grå. Skymtar den liiite svagt. Jag har varit på stan och trängts med folk. Trodde inte det skulle vara så mycket en helt vanlig lördag. Men det verkar som folk laddar inför den kommande kylan.
Även jag gick runt och kollade efter en bra vinterjacka. Men tror ni jag hittade nån? Icke, så är det alltid,när man ska ha ett bestämt klädplagg, då finns det inget som faller i smaken.
Men helt tomhänt kom jag inte hem, det går ju inte.
25% på alla byxor hos Kapp Al, ett par nya jeans blev det.



en kjol följde med också, kunde inte motstå den. Idag provade jag faktiskt, det tillhör inte det vanliga. Utanför affären så fick man gratiskuponger på fika.Det var ett nytt ställe som öppnat. Vem kan motstå det? Så det bidde en krämig god latte innan jag åkte hem.



Vad hade Peppe gjort under tiden jag var borta? Jo han passade på att gosa in sig i överkastet.



Om jag får lust och känner för det, så tänkte jag städa ur garderoberna.Ta bort sommarkläderna. Rensa lite kanske. Ja inte gubbens garderob, där ska minsann inte slängas nånting. Ibland brukar jag smyga bort nånting som börjar bli lite väl utslitet.
Nu ska jag smyga runt hos er lite först,

Kommentarer
Postat av: Roggan

Då fick du din beskärda del av livet i stan. Kramiz

Postat av: Yvonne

Det är en stor risk att släppa dej lös på stan;)Ja det var goda muffins och härligt att sitta och surra.Visst var det ett bra ordspråk,men Hebbe tyckte inte att det stämmde.Kram!

2010-10-09 @ 14:11:54
URL: http://metrobloggen.se/skaningen
Postat av: ansepanse

oj, vad snyggt, kan du inte skicka jeansen och kjolen till mig istället :)

Sv: jo, jag kan tänka mig att så stora hundar kan putta ner allt i sin väg med en sådan tratt på sig

ha det gott - kramar

2010-10-09 @ 14:52:13
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Diana

Haha, vad är det man säger? När katten är borta dansar Peppe i sängen. ;)

2010-10-09 @ 14:56:59
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Sita

Vilken fin kjol, ja jeansen med. Du fick din sol, den sken upp så fint när vi kom till Örebro. Lika så när vi kom till Nora, men inte här hemma. Bara mulet här. Kramar

2010-10-09 @ 17:58:22
URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Postat av: Margit

Är dom skön dom jeansen? Såg dom också..på KappAhl..ser sköna ut..och kjolen!! URSNYGG!!!

Mysigt med vovven i sängen..som myser...

Kram!!

2010-10-09 @ 18:22:03
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0