Intressant att se..

Ja den lilla förfrågan jag gjorde angående koka eller inte koka egen risgrynsgröt. Övervägande köpte plastkorvarna,mycket beroende av att det tar så lång tid att koka egen. Ok det är fort och bekvämt.Men vet man att i morgonbitti så vill jag äta gröt. Ja då sätter man på en gryta,och den sköter sig själv sen den bara har sjudit upp.Det gör man alltså kvällen innan.För på morgonen har man ju såklart inte tiden.
Idag är det kallare.Minus 13 grader,så det blir täcke för Peppe igen. Inget snöande i alla fall,så man får ta det onda med det goda. En sväng bort till skogen blir det , men inte lika länge som igår.
Ses till fikat.....

Good Morning Graphic #161


Kommentarer
Postat av: Janne

Måste titta in och se om tomten Mitha har lagt ut mer bilder på en Rhodesian Ridgeback vid namn Peppe. Men Ack nej jag får väl vänta tills efter förmiddagspromenaden med att få reda på eventuella rackartyg. Ha en fin dag nu !

2010-12-07 @ 10:36:08
URL: http://gummitummen.blogspot.com/
Postat av: Sussi

På morgonen är det oftast bråttom så det kan vara bra att förbereda så mycket man kan dan innan..

Risgrynsgröt är den godaste gröten :)



Oj -13.. Då har nog kallare än vad vi har. Jag säger nog för jag har faktiskt inte kollat hur kallt vi har än hihi



Ha en fin fin dag

Kramisar

2010-12-07 @ 10:57:37
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: carina

Risgrynsgröt är klart den bästa :)

Men jag gillar även kornmjölsgröt med sirap på det är mums :)

Ha en härligt promenad med snygg vovven!

Kramar

2010-12-07 @ 11:54:14
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0